وبسایت باکس  ۱۳۹۵/۱۲/۲۵

 

برای انجام بعضی کارها و ایجاد تغییرات ساده لازم نیست حتما" درون آن کار متخصص باشید! یک نمونـه ساده به منظور اثبات این ادعا را درون این آموزش ببینید.

 انجام تکنیک کاشی شکسته روی دیوار نیـاز بـه زیر سازی زیـادی ندارد فقط چاله ها را پرکنید

انجام تکنیک کاشی شکسته روی دیوار نیـاز بـه زیر سازی زیـادی ندارد، کار با کاشی شکسته روی کاشی آشپزخانه همـین قدر کـه کمـی چاله چوله ها پر بشوند و سطح کار عاری از تکه کاشی های قبلی شود کافی هست !

 تکه های کاشی را با طراحی دلخواه روی قطعاتی از کاغذ مومـی یـا تور شماره دوزی بچسبانید

از کاغذ مومـی یـا تور شماره دوزی قطعاتی بـه اندازه 50 سانت درون بلندی کار ببرید و تکه های کاشی را با طراحی دلخواه روی آن بچسبانید.

تمام قطعات را بـه همـین صورت آماده کنید. کار با کاشی شکسته روی کاشی آشپزخانه همانطور کـه مـی بینید این تکه های پازلی خیلی مرتب نیستند!

 تکه ها را کنار هم و قسمت بـه قسمت روی دیوار ملات دار بچسبانید و بگذارید کاملا" خشک شود

تکه را کنار هم و قسمت بـه قسمت روی دیوار ملات دار بچسبانید. کار با کاشی شکسته روی کاشی آشپزخانه بگذارید 24 ساعت بماند که تا کاملا" خشک شود.

 بعد از اینکه کاملا" خشک شد روی کار را ملات مفصلی بکشید

بعد از 24 ساعت روی کار را ملات مفصلی بکشید. ( درون این کار به منظور هماهنگی و زیبائی بیشتر بـه ملات پودر رنگ قهوه ای زده شده )

 15 دقیقه ملات را بگذارید که تا کمـی خشک شود  با یک تکه اسفنج یـا پارچه مرطوب روی کار را پاک کنید  این هم حاصل کار! پریزها و کلیدهای برق را هم بـه آقایـان بسپارید که تا نصب کنند

تعداد بازدید ۸۶۸

: کار با کاشی شکسته روی کاشی آشپزخانه




[آموزش تزئین دیوار آشپزخانـه با کاشی شکسته کار با کاشی شکسته روی کاشی آشپزخانه]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 11 Jul 2018 18:07:00 +0000